Wednesday, December 12, 2007

SIAPAKAH @LiENZ?

Tak tau dari mana dan macam mana nak start.

Siapakah @LiENZ sebenarnya?:


1) Nama Sebenar/Nama Penuh

@LiENZ .

2) Photo @LiENZ

@LiENZ adalah sesuatu yang berada di luar gambaran manusia.

3) Asal

Planet lain. Selain bumi. Pertelingkahan telah berlaku antara spesis-spesis alien yang lain apabila cuba melabelkan dan menentukan dari planet mana @LiENZ jatuh. Yang pasti, @LiENZ dari planet lain dan skarang tinggal di bumi. Maaf, @LiENZ masih dalam proses mengenal asal-usul

4) Pekerjaan dan Perkhidmatan

Atas permintaan manusia di bumi, @LiENZ -''Special Guess From Outerspace''. @LiENZ diberi tasks khas dibumi. Perkhidmatan utama @LiENZ ialah menyelesaikan masalah-masalah yang wujud. @LiENZ mampu menyelesaikan masalah hubungan manusia dengan manusia. Masalah yang 'direka' sendiri oleh manusia dan juga menyelesaikan masalah manusia yang timbul akibat manusia itu sendiri tiada masalah langsung dalam hidupnya. Selain itu, @LiENZ menjadi part-timer penasihat manusia..terutama bagi yang betul-betul memerlukan khidmat nasihat.

5) Kelayakan dan Anugerah

@LiENZ tiada apa-apa kelayakan yang perlu dibanggakan. Bukan Degree Holder ataupun pelajar semester akhir P.H.D Bidang Psikologi & Kaunseling. Anugerah pun tak ada. Semua manusia berhak mempertikaikan solution yang @LiENZ akan beri untuk settlekan problem manusia...

6) $ ?

Kegembiraan dan kebebasan manusia daripada sebarang masalah adalah gaji harian/bulanan/tahunan bagi @LiENZ. Bonus? Sudah pasti sokongan manusia pada @LiENZ untuk terus berkhidmat di bumi! Sokongan manusia dapat menentukan berapa lama @LiENZ boleh terus berkhidmat di bumi. Sila pastikan manusia di luar sana tak mengeluarkan apa-apa kos untuk dapatkan khidmat nasihat @LiENZ. Dapatkan @LiENZ yang original sementara spesis masih ada.

7) Blog @LiENZ

Ini adalah platform yang sesuai untuk @LiENZ berkhidmat menjaga perihal dan kepentingan manusia di bumi. Berperang bukan cara yang terbaik dan sesuai untuk @LiENZ menggembirakan manusia. Bagi @LiENZ, manusia adalah tetamu kehormat @LiENZ. Semua manusia berhak untuk drop and share problem masing-masing. Manusia, anda adalah ''Special Guess for @LiENZ''

8) Komen @LiENZ

Proses perkenalan manusia dengan @LiENZ akan mengambil masa. Manusia digalakkan bertanya soalan2 yang terpendam di hati tentang siapakah @LiENZ. @LiENZ terus akan mencuba menjawab dengan menggunakan organ-organ yang ada.

Selamat Datang Ke Bumi @LiENZ!

10 comments:

  1. hehhehe...sound mysterious!! I guess you are from the good species of alien...well in that case I don't mind if you keep visiting our abode..:)as long as you're free from any kinda germs..LOL!

    Have a pleasant week!

    ReplyDelete
  2. err. nak tanya satu je. jantina kamo ape yek? i guess. same ngan kite. err not sure :p

    ReplyDelete
  3. ape la ari ni.. ada dia tny jantina... lutcahaya betol! haha.... apepun, alien ni come in peace, we just peace peace him/her/it la... huhu

    ReplyDelete
  4. Selamat datang ke bumi encik (or cik?) alien. Semoga masalah kami dapat diselesaikan. Hm, alien xde masalah ke?

    ReplyDelete
  5. Dear noushy syah,

    Thank you for the great expectation! Dun worry noushy syah,
    germ is @LiENZ's enemy. @LiENZ can kill all germs exist in this world!

    Have a healthy @LiENZ!

    ReplyDelete
  6. Aria,

    You may treat @LiENZ as a WOMAN or a MAN. Tapi @LiENZ bukan kartun macam aria ;-p.

    ak_0143,

    Don't simply 'peace' here n 'peace' there! Nanti germs merebak, noushy syah halau @LiENZ balik planet.Anyway, thank you for your 'peace'. Welcome to @LiENZ's world!

    kineticstream,

    Selamat!Itu dah memang perkhidmatan @LiENZ.
    Hm,manusia yang berjaya menyelesaikan problem selalunya manusia yang bermasaalah. Tapi, MASALAHNYE, @LiENZ bukan manusia!

    ReplyDelete
  7. hehe. ade plak salahkan kite katun :p

    err. kejap sy rs kamo pempuan, kejap sy rs kamo laki. isk, kompius plak ni. huhu. jantina alienz mmg rehsia yek :D

    ReplyDelete
  8. jgn kamo alienz betul2 sudahla. kui3 gurau2 je :p

    ReplyDelete
  9. Morning aria!

    Ha!ha!ha!Hei apa da.....konpius2 ni karang buat pening kepala je kan?He...he..seronok tengok lukisan aria sebenarnya!

    Try2la lukis gambar @LiENZ plak k!

    ReplyDelete
  10. eheh. kite tak pandai lukis le alienz. nak imagine alienz cemane pun , tak tercapai dek akal. :D

    ReplyDelete